Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,99 Ft
Euró
392,67 Ft
Font
457,75 Ft
Bitcoin
64,387 $

Stílusos gamer arcmaszkokkal hódít a Razer

A világ egyik legnépszerűbb gamer-kiegészítőket forgalmazó vállalata a 2021-es CES konferencián bemutatta a Project Hazel nevű, újrahasznosítható anyagokból készült átlátszó, RGB-világítással ellátott maszkját.

Smart

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A világ egyik legnépszerűbb gamer-kiegészítőket forgalmazó vállalata a 2021-es CES konferencián bemutatta a Project Hazel nevű, újrahasznosítható anyagokból készült átlátszó, RGB-világítással ellátott maszkját.

Az idei CES-en a Razer a laptopjain és az egyedi gamer-székein kívül egy stílusos szájmaszkról is lehúzta a leplet, ami nemcsak hogy trendin néz ki, de még a környezetet is kíméli. A Project Hazel villogó paneljei újratölthetőek, az oldalára szerelt légszűrőknek köszönhetően pedig biztonságban érezhetjük magunkat. Soron kívül Napos, gomolyfelhős péntek vár ránk, csak néhol fordulhat elő zápor

Az eszköz kapott külön ventilátorpatronokat, melyeket kedvünk szerint cserélhetünk, továbbá ellátták egy vezeték nélküli töltővel, amihez egy speciális, UV-fénnyel felszerelt tok is jár, így folyamatosan steril marad a készülék, ha éppen nem használjuk.

Az oldalsó légszűrőkbe mikrofonokat építettek be, melyek felerősítik a viselő hangját. A teljes szerkezet áttetsző, ezáltal láthatóvá válik az arcunk, lehetővé téve a sokkal emberibb társalgást a pandémia idején. Természetesen nem a Razer termékéről beszélnénk, ha nem lenne rajta legalább egy villódzó LED, a Project Hazel sem képez kivételt ez alól – a Chroma RGB LED technológia segítségével 16,8 millió különböző színt vetíthetünk ki rá.

A cég vezérigazgatója, Min-Liang Tan elmondta, fő céljuk az volt, hogy a játékos közösség számára is biztosítsanak elérhető áron olyan védőfelszereléseket, amelyek azon túl, hogy megvédik a kórokozóktól a viselőjüket, praktikus és dizájnos kellékei lehetnek a mindennapi életnek.

Nem ez az első alkalom, hogy egy techcég felismerte a koronavírus-járványban rejlő marketing lehetőségeket, elég csak például az LG PuriCare maszkjára gondolnunk, ami augusztus óta forgalomban van a tengerentúlon, bár a Razeréhez képest egy sokkal egyszerűbb koncepción alapszik.

Egyelőre nem tudni, pontosan mikortól lesz elérhető a Razer arcmaszkja, ugyanis a vállalat csupán a prototípusokat fedte fel. Reméljük, hogy a lehető legpozitívabb forgatókönyv áll majd fenn, így a járványnak még azelőtt vége lesz, hogy a cég fontolóra vehetné a szájvédő piacra dobását.