Eddig, amikor megállítottunk egy videót, rögtön felugrottak az ajánlott tartalmak, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
Épp ideje volt, hogy lépjen a YouTube az ügyben.
Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.
Legalábbis az Egyesült Államokban biztosan.
Három videót nézhetnek meg csupán, akik hirdetésblokkolóval használják az oldalt.
Ismertté váltak a magyar idő szerint hajnalban bemutatott új processzorral szerelt készülékek hazai árai.
Ez nem azt jelenti, hogy e platformok fizetősek lesznek, hanem azt, hogy ha reklámmentesen szeretnénk görgetni, úgy fizetni kell.
A Microsoft meglépte: novembertől ugyanis nem engedélyezi, hogy a játékosok harmadik féltől származó kiegészítőket használjanak.
Legalábbis egy friss szabadalom szerint ezen dolgoznak.
Bár még csak teszt, de ha széles körben kiterjesztik, az fontos változás lehet a felület életében.
Az érintett készülékek tulajdonosait érzékenyen érintheti majd a döntés.