Saját cége ellen fordult az ismert csomagszállító csetbotja
Ez még nem a Terminátorok kora, de azért jobban tesszük, ha odafigyelünk!
Manapság már rengeteg nagyvállalatnál találkozhatunk csetbotokkal, melyek között vannak egészen ügyesek is, amik egész komplex kérdésekre képesek válaszolni. Ez a látszólag előnös tulajdonságuk ugyanakkor néha éppen a hátrányukká válhat, erről most épp a dpd tudna mesélni.
A Cybernews szerint ugyanis a csomagszállító vállalat virtuális asszisztensét alaposan megkavarta az egyik elégedetlen, ámde kellően unatkozó ügyfél, Ashley Beauchamp. Habár a csomagjáról semmiféle hasznos információhoz nem jutott, arra sikerült rávennie a csetbotot, hogy írjon egy verset az automata ügyfélszolgálat hibáiról.
Legnagyobb megdöbbenésére ez meg is történt, a robot pedig még káromkodni is kezdett, az ügyfél legrosszabb rémálmának nevezve a szolgáltatásokat. A különleges beszélgetést az X-en is közzétette, mostanra pedig már több mint egymillióan nevettek vele együtt. Az ügy csattanója, hogy Beauchamp még mindig nem kapta meg a csomagját. „Azt hiszem, most már túszként tarthatják fogva” – viccelődött.
A DPD UK közölte, hogy évek óta sikeresen használnak csetbotokat a személyes ügyfélszolgálat mellett, de egy rendszerfrissítés után hiba lépett fel. „Azonnal letiltották, és jelenleg frissítés alatt áll” – áll a vállalat közleményében, amely vélhetően nem az MI-asszisztensét választja majd a hónap dolgozójának.