A Ryanair visszatérítést ad azon ügyfeleknek, akiknek többletköltséget kellett fizetniük a becsekkolásért
Az olasz szabályozó hatóság kényszerítette ki a légitársaságtól a visszatérítést.
Az Ansa tájékoztatása szerint az olasz trösztellenes hatóság közölte, hogy a Ryanair fapados légitársaság vállalta, hogy több mint 1,5 millió eurót térít vissza azon ügyfeleknek, akiknek többletköltséget kellett fizetniük a becsekkolásért.
Az olasz szabályozó hatóság megosztotta, azért indított eljárást, mert a légitársaság által az online eljárásra vonatkozóan meghatározott feltételek megtévesztőnek tűntek, hiszen nem tájékoztatták megfelelően a fogyasztókat arról, hogy mennyi ideig lesz elérhető a szolgáltatás, és milyen költségekkel járhat, ha a Ryanair által meghatározott határidőn belül nem sikerül befejezni a becsekkolást a reptéren.