Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Rengeteg hűségkártyát gyűjt vissza ez a boltlánc, erre lehet számítani

A környezeti terhelés csökkentésén és a digitális megoldások előtérbe helyezésén van a fókusz.

...svg content...Fotó: Pixabay
Belföld
Author image

Koós Alexandra

Szerkesztő

Új, környezettudatos kezdeményezést indít a Rossmann, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a Rossmann+ tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le – áll az üzletlánc közleményében. Mint írják, az új kezdeményezés része a cég fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet.

A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program – írja a Pénzcentrum a tájékoztatóra hivatkozva. De a részletek kapcsán Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere is elmondott néhány dolgot. Soron kívül Változékony idő vár ránk pénteken, havas esőre is van kilátás

„Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – fogalmazott.

Korábban egyébként arról is beszámoltunk, hogy a vásárlók jelentős részét érintő módosítást vezetett be a Tesco: a cég augusztus közepétől szigorítja hűségkártyája felhasználási szabályait. A módosítás érinti mind a pontgyűjtést, mind az utalványok és kuponok beváltását, valamint a Clubcard árak igénybevételét is. Az ezzel kapcsolatos részletekre ebben a korábbi cikkünkben tértünk ki.