Rengeteg hűségkártyát gyűjt vissza ez a boltlánc, erre lehet számítani
A környezeti terhelés csökkentésén és a digitális megoldások előtérbe helyezésén van a fókusz.
Új, környezettudatos kezdeményezést indít a Rossmann, mellyel arra ösztönzi a vásárlókat, hogy a Rossmann+ tagságukhoz tartozó hagyományos plasztikkártyájukat digitális megoldásra váltsák le – áll az üzletlánc közleményében. Mint írják, az új kezdeményezés része a cég fenntarthatósági stratégiájának, amelyben a környezeti terhelés csökkentése és a digitális megoldások előtérbe helyezése kap kiemelt szerepet.
A drogérialánc még januárban jelentette be, hogy 2024-től nem bocsát ki újabb plasztikkártyákat a hűségprogramjához kapcsolódóan. A Rossmann+ hűségprogram tagjainak száma meghaladja a 2 milliót, 2023-ban 300 ezer taggal bővült a program – írja a Pénzcentrum a tájékoztatóra hivatkozva. De a részletek kapcsán Szabó Karolina, a Rossmann CRM és ügyfélszolgálati managere is elmondott néhány dolgot.
„Az idei év elejétől már csak virtuális kártyával lehet csatlakozni a Rossmann+ programhoz, mellyel évi több mint fél millió kártya gyártását és ezzel közel 3 tonna műanyag kibocsátást tudjuk megspórolni. Bízunk benne, hogy a régi kártyák visszagyűjtésével tovább ösztönözhetjük vásárlóinkat a környezettudatosabb, digitális megoldások kipróbálására” – fogalmazott.
Korábban egyébként arról is beszámoltunk, hogy a vásárlók jelentős részét érintő módosítást vezetett be a Tesco: a cég augusztus közepétől szigorítja hűségkártyája felhasználási szabályait. A módosítás érinti mind a pontgyűjtést, mind az utalványok és kuponok beváltását, valamint a Clubcard árak igénybevételét is. Az ezzel kapcsolatos részletekre ebben a korábbi cikkünkben tértünk ki.