A Spotify most egy rövid nyilatkozatban reagált a témával kapcsolatos pletykákra.
Egy hiba miatt korábban az történt, hogy a prémium előfizetők egy része reklámokkal találkozott zenehallgatás közben, de ezt gyorsan javította a svéd cég – megjegyezve, hogy ez valóban nem volt szándékos. A pletykák azonban ezzel nem szűntek meg, és a közösségi médiában újra és újra felröppent, hogy valamilyen formában a fizetős Spotify is tartalmazhat majd reklámokat.
Ezek annyira elterjedtek, hogy a cég végül úgy döntött, megszólal az ügyben: egy rövid X-bejegyzésben kiemelték, nem igaz a pletyka, hogy a Spotify reklámokat helyez a prémium zenei csomagjába. „A prémium zenehallgatás mentes a reklámoktól, és ez így is marad” – szögezték le a posztban, amit a HVG szúrt ki.
Az Android Authority hozzáfűzi: a cég az elmúlt napokban gyakran válaszol a témát feszegető felhasználók bejegyzéseire is. Úgy néz ki tehát, hogy a Spotify valóban nem tervezi a fizetős csomagjai elárasztását reklámokkal, bár a streamingpicon ez nem lenne példátlan lépés: a Netflix például bizonyos régiókban már bevezetett ilyen opciót, felváltva a korábbi alap díjcsomagot. De más szolgáltatók is mérlegelik, vagy már tesztelik is ilyen előfizetési szint bevezetését – jegyzik meg.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy eltűnik a telefonokról a Google egyik fontos szolgáltatása. Sokakat kiszolgált eddig, ám a fejlesztője úgy döntött, ideje nyugdíjba küldeni. Lesz helyette más, az viszont kicsit sem meglepő, mi veszi át a helyét.