Reagált a Digi az internetproblémára, és egy fontos dologra hívta fel a figyelmet
A Digi kommunikációs vezetője személyesen reagált a problémára, ami elég sok ember érint, és mint azt olvashattuk a közösségi médiában, nem túl elégedettek a helyzettel.
A Digi kommunikációs vezetője személyesen reagált a problémára, ami elég sok ember érint, és mint azt olvashattuk a közösségi médiában, az ügyfelek közül páran nem túl elégedettek a helyzettel.
Átmeneti központi probléma lépett fel a Digi internetszolgáltatásában, a hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak – közölte a társaság honlapján. Ruska Viktória, a Digi kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta, hogy egyidejű, extrém méretékű hálózatterhelés okozza a műszaki problémát, amelynek elhárításán jelenleg is dolgoznak.
Hozzátette, a szolgáltatás működése hamarosan zavartalan lesz, és felhívta a figyelmet arra, hogy az internetezéshez használt eszközök újraindítása szükséges.
A DIGI Kft. Magyarország egyik meghatározó távközlési szolgáltatója, a vezetékes internet szegmensben 24 százalékos piacrésszel az NMHH tavaly év végi adatai alapján.
A DIGI Kft.-nek és az irányítása alatt működő Invitel Zrt.-nek együtt 2 460 000 előfizetője volt a 2020. június végi adatok szerint, ezen belül 682 ezer kábeltv-előfizető, 737 ezer vezetékes internet előfizető, 136 ezer mobil hang és adat előfizető, 650 ezer vezetékes telefon előfizető, valamint 255 ezer műholdas szolgáltatást előfizető.
Nem létező maszkokat árult a férfi, börtönbüntetés lett a jutalma
A társaságok árbevétele az első fél évben elérte a 103 millió eurót, a korrigált adózás, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) pedig 26,6 millió eurót tett ki.