A PlayStation Plus-előfizetők 60 százaléka a 12 hónapos előfizetést preferálja
Nem kérdés, hogy ennek hátterében az árak állnak.
Hiroki Totoki, a Sony pénzügyi igazgatója és elnöke a vállalat legutóbbi eredménybeszámolójának keretében jelezte, hogy a PlayStation Plus előfizetők mintegy 60 százaléka inkább az éves, vagyis a 12 hónapra szóló előfizetést választja, az 1 hónapos és a 3 hónapos opciókkal szemben.
Ahogy arról korábban is beszámoltunk, a Sony 2022-ben megújította PlayStation Plus szolgáltatását, és többszintű, különböző értékű ajánlatokat tartalmazó rendszert hozott létre.
Korábban a Sony ennek kapcsán azt közölte a nyilvánossággal, elégedett az új, többszintes előfizetési modell fogadtatásával, jelezve, hogy a PS Plus-felhasználók többsége az Extra és a Prémium szintekre fizetett elő.
Ugyanakkor kissé furcsa módon a Sony nem közölte a PS Plus előfizetői számokat a 2023-as pénzügyi év első negyedéves időszakából, szeptemberben pedig sokak meglepetésére minden csomag esetében emelték az árakat. Ezek alapján jelenleg nem lehet tudni, hogy mennyire teljesít jól a PS Plus.
A vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján ugyanis csak pár támpontot ismertettek a rendszer kapcsán: a PS Plus lehetséges hatását a bevételek növekedésére vonatkozó kérdésre válaszolva Hiroki Totoki, a Sony elnöke és jelenlegi PlayStation-vezérigazgatója azt mondta, hogy a PS Plus „12 hónapos csomagját” a felhasználók „kb 60 százaléka” veszi igénybe.