Minden ügyfélt érinthet az OTP-s bankszámláknál történt radikális változás
Az egyik legnagyobb magyar bank OTP OpenBank szolgáltatása révén más bankoknál vezetett számlák egyenlegét is megtekinthetik a kliensek.
Az OpenBank használat segítségével másik banknál nyitott számláikat is láthatják azok az ügyfelek, akik regisztráltak vagy beléptek az új internet- és mobilbankba – adta hírül a Napi.hu portál.
Magyarország meghatározó lakossági hitelintézete számára kiemelt jelentőségű, hogy online megoldásai a személyes bankfióki kiszolgáláshoz hasonló, széleskörű funkcionalitást és ügyfélélményt biztosítsanak.
A lakossági OTPdirekt elektronikus szolgáltatást fokozatosan kiváltó új digitális szolgáltatási szerződés számtalan új funkcióval könnyíti meg a bankolást a hitelintézet ügyfelei számára – írták.
„Az új Digitális Szolgáltatási Szerződéssel teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Az a célunk, hogy az új internet- és mobilbanki alkalmazásunkban elérhető és folyamatosan bővülő funkciók használatával ügyfeleinknek olyan digitális élményt nyújtsunk, amelynek során úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében” – magyarázta az OpenBank szolgáltatásról Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője.
„A most elindított OpenBank szolgáltatás amellett, hogy egyszerűbben kezelhetővé és áttekinthetőbbé teszi az OTP mellett más bankoknál vezetett számlák egyenlegét is, segíti ügyfeleinket pénzügyeik tudatos kezelésében is” – tette hozzá.