Dollár
393,08 Ft
Euró
411,42 Ft
Font
476,83 Ft
Bitcoin
17,110 $

Vadonatúj mobil applikációval és internetes szolgáltatásokkal bővült az OTP Bank kínálata

Twitter
not image

Kulcsár Péter

2021. augusztus 13. - 17:33

Az idei innovációk között új Internet- és Mobilbank szerepelt, valamint bevezették a Digitális Szolgáltatási Szerződést is, ami első körben az OTPdirekt szerződéssel rendelkező ügyfelek számára lesz elérhető.

A Mastercard 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefonok terjedése, amely részaránya ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett – írta a Portfolio hírportál.

Soron kívül Rendkívüli Kormányinfó: megszűnik a benzinárstop

Egyre többen választják a 21. században a digitális bankolást, ezért a jövőben lassan elkerülhetetlen lesz az internetes kapcsolaton és okostelefonon keresztül történő tranzakciók lebonyolítása.

Az OTP Bank ezt felismerve megújította a lakossági internetbank-szolgáltatásait és a mobil alkalmazását, így a sikeres tesztidőszak után már szinte az összes OTPdirekttel rendelkező kliens megkaphatja az új funkciókat.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül is. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel egyben meg is kötik a szerződésüket.

Ezt követően már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság a Kiadásfigyelő, amellyel könnyen és áttekinthetően követhető a pénzügyek alakulása.

Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik tudatosabb kezelésében” – magyarázta az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője, Kuhárszki András.

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.