A vártnál hamarabb, már november 1-én elindulhat a Netflix reklámokkal tarkított, olcsóbb változata
A felhasználószám csökkenése miatt bevezetni kívánt újításhoz nagy reményeket fűznek a vállalatnál.
A Netflix előrehozta a szolgáltatás reklámokból finanszírozott, ezzel egyidőben olcsóbb előfizetési díj mellett kínált változatának indítási terveit, amelyről korábban azt mondták, csak valamikor 2023 elején válhat elérhetővé a felhasználók előtt. Minderről a Variety számolt be, amelynek forrásai egybehangzóan állítják, a szolgáltatás több piacon már idén november 1-jén elindul.
Ennek egyik oka állítólag az, hogy szeretnék megelőzni a Disney+ platformot, amely a tervek szerint december 8-án teszi elérhetővé hirdetésekkel kiegészített előfizetői csomagját.
Úgy tudni, többek között az Egyesült Államok, Kanada, Nagy-Britannia, Franciaország és Németország is szerepel azon országok között, ahol állítólag már idén ősszel debütál a szolgáltatás.
A Variety egy forrása arról is beszámolt, hogy a Netflix legalább évi 10 millió dolláros reklámköltést vár el az ügynökségektől, szeptember 30-ig pedig szeretnék is véglegesíteni a szerződéseket, hogy a novemberi indulás biztosítva legyen. A vállalat továbbá azt is közölte a reklámokat nyújtó cégekkel, hogy a reklámokkal tarkított előfizetői csomagnak év végéig körülbelül 500 ezer előfizetője lehet majd.
A Netflix egyelőre nem kívánta kommentálni az értesülést, mindössze annyit közöltek a lappal, hogy hivatalos döntés továbbra sem született az új előfizetési csomag elindításának időpontjával kapcsolatban.