Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A vártnál hamarabb, már november 1-én elindulhat a Netflix reklámokkal tarkított, olcsóbb változata

A felhasználószám csökkenése miatt bevezetni kívánt újításhoz nagy reményeket fűznek a vállalatnál.

...svg content...Fotó: Unsplash/David Balev
Smart

Szabó Kata

Szerkesztő

A Netflix előrehozta a szolgáltatás reklámokból finanszírozott, ezzel egyidőben olcsóbb előfizetési díj mellett kínált változatának indítási terveit, amelyről korábban azt mondták, csak valamikor 2023 elején válhat elérhetővé a felhasználók előtt. Minderről a Variety számolt be, amelynek forrásai egybehangzóan állítják, a szolgáltatás több piacon már idén november 1-jén elindul.

Ennek egyik oka állítólag az, hogy szeretnék megelőzni a Disney+ platformot, amely a tervek szerint december 8-án teszi elérhetővé hirdetésekkel kiegészített előfizetői csomagját. Soron kívül A havazás megbénította a vasúti közlekedést – masszív késések és kimaradó járatok

Úgy tudni, többek között az Egyesült Államok, Kanada, Nagy-Britannia, Franciaország és Németország is szerepel azon országok között, ahol állítólag már idén ősszel debütál a szolgáltatás.

A Variety egy forrása arról is beszámolt, hogy a Netflix legalább évi 10 millió dolláros reklámköltést vár el az ügynökségektől, szeptember 30-ig pedig szeretnék is véglegesíteni a szerződéseket, hogy a novemberi indulás biztosítva legyen. A vállalat továbbá azt is közölte a reklámokat nyújtó cégekkel, hogy a reklámokkal tarkított előfizetői csomagnak év végéig körülbelül 500 ezer előfizetője lehet majd.

A Netflix egyelőre nem kívánta kommentálni az értesülést, mindössze annyit közöltek a lappal, hogy hivatalos döntés továbbra sem született az új előfizetési csomag elindításának időpontjával kapcsolatban.