Négyszáz üzletet zár be az amerikai Foot Locker 2026-ig
A negyedik negyedéves adatok alapján az eladások száma 0,3%-kal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, de az előrejelzések szerint a teljes értékesítés 3,5-5,5%-kal fog visszaesni idén.
A Foot Locker (FL) sportruházati és lábbeli-kiskereskedő közölte, hogy a cég üzletei közül 400 fog lakat alá kerülni 2026-ig, emellett számos változtatást terveznek, hogy egyszerűbbé váljon a működésük és népszerűbbé váljanak a fiatalabb vásárlók számára.
Anthony Aversa, az FL üzletfejlesztési vezető alelnöke hozzátette, miszerint az Észak-Amerikában bezárásra ítélt boltok a teljes forgalom közel 10%-át teszik ki, de az intézkedés elkerülhetetlen volt az adatok fényében.
A negyedik negyedéves adatok alapján az eladások száma 0,3%-kal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, emellett úgy becsülik, hogy a teljes értékesítés 3,5-5,5%-kal fog visszaesni 2023-ban – számolt be a CNN.
Majd hozzátette, hogy a nem Nike márkájú termékek eladásai egyszámjegyű növekedést mutatnak, míg a Nike árucikkek enyhe csökkenést, de ettől függetlenül a Nike továbbra is az FL legnagyobb márkapartnere marad.
Aversa szerint olyan terveik vannak, hogy a sneakerek és a divat iránt érdeklődőket, a sportolókat, a kényelemre szavazókat és a remek ajánlatra vadászókat is megnyerjék maguknak, ezért a marketing, az üzletek helyszínei, s a termékskála kapcsán is változások lesznek.