Nagyon nagyot ment az Álarcos énekes: az elmúlt hét legnézettebb műsora lett
Továbbra is remek számokat produkál az RTL Klub műsora, az Álarcos énekes, amiben sorra váltják egymást a sztárok.
Továbbra is remek számokat produkál az RTL Klub műsora, az Álarcos énekes, amiben sorra váltják egymást a sztárok.
Főműsoridőben és teljes napban is az RTL Klub, valamint csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte az október havi nézettségi versenyt a 18-49 évesek körében – áll az RTL Klub sajtóközleményében.
2020 októberében a 18-49 évesek főműsoridőben (RTL Klub: 15,5% vs TV2: 11,6%) és teljes napban (RTL Klub: 10,0 % vs TV2: 9,2%) is az RTL Klubot választották. Szintén az RTL Klub bizonyult nézettebbnek a teljes lakosság körében főműsoridőben (RTL Klub: 15,1% vs TV2: 12,9%). Az október csoportszinten is az RTL Magyarország győzelmét hozta a fő kereskedelmi célcsoportban mind a főműsoridőben (28,3%), mind pedig teljes napban (23,3%).
A hónapban a cégcsoport online fronton is kiemelkedően teljesített: az RTL Most és az rtl.hu össszes videóindítása meghaladta a 17 milliót! A 44. héten főműsoridőben mind az RTL Klub, mint pedig az RTL Magyarország bizonyult nézettebbnek a 18-49 évesek körében.
A Drága örökösök ezúttal sem talált kihívóra: a saját gyártású sorozat aktuális epizódjai 17,3%-os közönségaránnyal futottak a 18-49 évesek körében. A Házasodna a gazda is magabiztosan nyerte saját sávját a fő kereskedelmi célcsoportban: heti átlagban 16,1 SHR%-ot ért el.
Háromszor kellett újraéleszteni Schobert Norbit
A Híradó minden este nézettebb volt a versenytárs hírműsoránál a fő kereskedelmi célcsoportban. A hétköznap esténként élőben látható Fókusz is remekelt: az infotainment magazin is megverte a konkurens hasonló idősávban futó műsorát a 18-49 évesek körében.
Vasárnap este az Álarcos énekes 19,9%-os közönségarányával nyerte saját sávját és egyúttal a hét legnézettebb műsorszáma lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.