Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,59 Ft
Euró
389,35 Ft
Font
453,65 Ft
Bitcoin
63,424 $

Mostantól felárat számol fel a Subway egyetlen szelet sajtért Indiában

Noha eddig ingyenes volt a sajtszelet a szendvicsekben, mostantól feláras lesz.

Fotó: Unsplash/Ola Mishchenko
Ázsia

Borbély Fanni

Szerkesztő

A CNN jelentése szerint az amerikai Subway az egyik legnagyobb éttermi franchise Indiában, ahol közel 800 üzlettel rendelkezik: csakhogy mostantól a legtöbb szendvics esetében 30 rúpiát (126 forint) számolnak fel egy szelet sajtért, noha helyette ingyenes „sajtos szószt” kínálnak.

Mindez annak köszönhető, hogy az alapanyagok, köztük a tejtermékek árának emelkedése az indiai gyorsétteremláncokra is nyomást gyakorol, hogy csökkentsék költségeiket, miközben arra is törekednek, hogy a vásárlók elégedettek maradjanak a szolgáltatásokkal. Soron kívül Négy csecsemőt találtak egy fagyasztóban, mégsem emelnek vádat az anya ellen

A drágulás minden éttermet érint Indiában, a Domino’s indiai franchise partnere például nyilvánosan fejezte ki aggodalmát a sajt árának 40 százalékos emelkedése miatt.

A látványos áremelkedések nyomán az elmúlt hetekben számos indiai Subway és McDonald’s is levette a paradicsomot, mint összetevőt étlapjáról minőségi problémákra hivatkozva, noha valójában a 450 százalékos (!) drágulás áll a lépés mögött.

A „sajtos szósz” azonban egyáltalán nem nyerte el az indiai fogyasztók tetszését, és a változtatás óta számos elégedetlen hangvételű bejegyzés született a közösségi médiában, melyekben a fogyasztók azt sérelmezik, hogy azért az egy szelet sajtért, amit korábban ingyen kaptak a szendvicsekbe, most 15 százalékkal többet kell fizetniük, helyette pedig a nem túl sajtos „sajtos szószt” kapják.