A natúr Magyar Joghurt ára látványosan, több mint 60 százalékkal csökkent az új árszabályozás első napjaiban.
Közel 100 termék árát csökkentette tartósan a Penny január hónaptól kezdődően.
A Procter and Gamble Hungary bejelentette számos népszerű háztartási termékének, köztük az Ariel és Lenor márkák különböző variánsainak méretcsökkentését a hazai fogyasztóvédelmi hatóságnak.
Gulyás Gergely miniszter a csütörtöki Kormányinfón jelentette be, hogy egy komplex akciótervvel készülnek az élelmiszerárak csökkentése érdekében.
Az nem derült ki, hogy mi a pontos terv.
A nagy üzletláncoknál akcióval próbálják enyhíteni a magas árakat.
Az NGM közlése szerint az élelmiszerárak kontroll alatt tartása közös érdek, ezért a kormány alacsony szinten tartja az inflációt, és ha kell, azonnal beavatkozik a magyar családok védelme érdekében.
A bojkott sokkolta a kiskereskedőket.
A Telekom pontosan levezette, mit érdemes tudni az inflációkövető díjkorrekcióról, ami április elsejétől lép érvénybe.
Nagy Márton elmondása szerint, aki az élelmiszeráfa-csökkenést támogatja, az "a kiskereskedelmi láncok profitját akarja növelni".
A miniszter elmondása szerint remekül alakulnak az inflációs adatok.