Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Megszűnik az Aldi egyik népszerű márkája, ez lesz helyette

Megszűnik az Aldi egyik népszerű márkája, ez lesz helyette

Megszűnik az Aldi egyik népszerű márkája, ez lesz helyette
Fotó: Vásárló az Aldi diszkontlánc I. kerületi, Mészáros utcai üzletében 2020. február 25-én. MTI/Szigetváry Zsolt

A termékek új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak, ám a receptúra és a beltartalom nem fog változni.

A cég számolt be róla, miszerint a magyar Aldi az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „Milfina” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „Milsani” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is.

A cikk a videó után folytatódik

Az egységes márkanév a hazai és a nemzetközi beszerzésű árucikkekre is vonatkozik majd, a termékek pedig új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak, ám a receptúra és a beltartalom nem fog változni.

A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is:

  • a 1,5%-os kék,
  • a 2,8%-os piros,
  • a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.

Mindemellett a laktózmentes tejtermékek is a Milsani név alatt lesznek kaphatók, ami azt jelenti, hogy a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap – írta a Portfolio.

Három termék, az UHT tejek közül a 2,8%-os Milsani és az 1,5%-os Kokárdás, ESL tej esetében a 2,8%-os Milsani dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amelyet beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapot lehet elérni.

De arra is felhívták a figyelmet, hogy a Milsani márka mellett továbbra is elérhetők maradnak az Aldi Magyarország által 2017 óta kínált, belépő árkategóriás Kokárdás márka termékei, az Aldi Süd pedig további költségcsökkentést vár az egységesítéstől.