Megszűnik az Aldi egyik népszerű márkája, ez lesz helyette
A termékek új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak, ám a receptúra és a beltartalom nem fog változni.
A cég számolt be róla, miszerint a magyar Aldi az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „Milfina” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „Milsani” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is.
Az egységes márkanév a hazai és a nemzetközi beszerzésű árucikkekre is vonatkozik majd, a termékek pedig új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak, ám a receptúra és a beltartalom nem fog változni.
A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is:
- a 1,5%-os kék,
- a 2,8%-os piros,
- a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.
Mindemellett a laktózmentes tejtermékek is a Milsani név alatt lesznek kaphatók, ami azt jelenti, hogy a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap – írta a Portfolio.
Három termék, az UHT tejek közül a 2,8%-os Milsani és az 1,5%-os Kokárdás, ESL tej esetében a 2,8%-os Milsani dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amelyet beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapot lehet elérni.
De arra is felhívták a figyelmet, hogy a Milsani márka mellett továbbra is elérhetők maradnak az Aldi Magyarország által 2017 óta kínált, belépő árkategóriás Kokárdás márka termékei, az Aldi Süd pedig további költségcsökkentést vár az egységesítéstől.