Megközelítette a 2000 milliárdos bevételt a Magyarországon is népszerű bútorlánc
Nagyot bővült a dán Jysk bevétele.
Közzétette augusztusban zárult üzleti évének jelentését a Magyarországon 91 üzletet működtető Jysk, amely idehaza 17%-kal, nemzetközi szinten pedig 11%-kal növelte bevételét – írta meg a napi.hu.
A világszerte 48 országban jelen lévő üzletlánc összesen 3200 boltot üzemeltet, bevételük pedig 4,87 milliárd euróra, vagyis mintegy 1953 milliárd forintra emelkedett. Jan Bøgh elnök-vezérigazgató így kommentálta az éves eredményt:
„Egy nagyon különös év után kimondottan jó forgalmi eredményt könyvelhettünk el. Egyértelműen érezhető, hogy a fogyasztók elkezdték visszafogni kiadásaikat. Mindezek mellett költségeink emelkednek, tehát összességében elmondható, hogy a globális helyzet komolyan kihat tevékenységünkre.”
A Jysk megemlíti a beszámolójában, hogy összesen 30 boltot zártak be, 135-öt viszont nyitottak, így a terjeszkedés a nehéz gazdasági helyzet ellenére is folytatódott. A magyar piac kapcsán kiemelendő, hogy 4%-kal bővült a cégnél dolgozó alkalmazottak száma.
A hazai üzletek bevétele elérte a 66 milliárd forintot, valamint a ecseri logisztikai központban is megkezdődött a tesztüzem – a komplexum mintegy 200 millió euróból, azaz csaknem 80 milliárd forintból épült. A bázis öt országot szolgál ki és 500 embernek ad munkát Magyarországon.