Megjelenik a Bloomberg a magyar sajtópiacon, meg is van a partnerük
Azt követően, hogy a Deutsche Welle bejelentette, magyar nyelvű tartalmakat is fog gyártani a közeljövőben, egy újabb világhírű név lép be a magyar médiapiacra.
A Média1 értesülései alapján a Telex ugyanis arról számolt be, hogy a Bloomberg is megkezdi a magyar tartalmak gyártását. Mint írják, a Bloomberg több magyar lappal, például a HVG-vel és a 24.hu-val is folytatott tárgyalásokat, hogy kivel kössenek megállapodást a tartalmak megjelenítésére.
A neves sajtómárkának sikerült is találnia magának partnert, ám a Média1 azt először nem tudta megmondani pontosan, melyik lap lehet az. Később azonban a birtokukba jutott egy fénykép, amelyről egyértelműen kiderült: a 168 Óra lesz a Bloomberg magyarországi partnere.
A hír hallatán fel is hívták Milkovics Pált, a 168 óra tulajdonosát, hogy valóban igaz-e a partnerség, amelyet végül a lap tulajdonosa megerősített. Milkovics szavaiból az is kiderült, hogy a nyomtatott és online formára is kiterjed az együttműködés, valamint a videós anyagok is a címük alatt lesznek elérhetők.
A Bloomberg hírügynökség létrehozása még Michael Rubens Bloomberg milliárdos üzletember nevéhez kötődik, aki az amerikai közélet egyik legismertebb figurája, és a legutóbbi demokrata előválasztáson még részt is vett a küzdelmekben.
Portfóliójába a tőzsdei kereskedelem mellett egy meglehetősen nagy médiabirodalom is kötődik, elsősorban gazdasági és politikai tartalmak olvashatók és láthatók a Bloomberg tévécsatornáján, két nyomtatott lapján, egy online hírportálján és a Bloomberg terminálon.
A Telex emlékeztet, hogy nem ez az első nagy médiamárka, amely beszáll a magyar sajtópiacra. Nemrégiben a német Deutsche Welle hírügynökség jelentette be, hogy áprilistól kezdődően magyar nyelvű tartalmakat is elkezdenek gyártani, egyelőre csak videós formában.