Megfájdult a csuklója, panaszt tett a mentőkre, amiért nem küldtek hozzá rohamkocsit
Egészen megdöbbentő történetről számolt be az Országos Mentőszolgálat, egy nő ugyanis panaszt tett a mentőkre, miután nem küldtek hozzá rohamkocsit.
Sajnos ez már nem az első alkalom, hogy egy beteg panaszt tesz a mentőkre, s bár mindenki hibázhat, ebben az esetben a mentésirányító mindent megtett azért, hogy megoldják a problémát. Az Országos Mentőszolgálat Facebook-oldalán számolt be a meghökkentő esetről, s azt írják, a két ünnep között történt az eset, amikor egy 30 év körüli nő mentőt hívott magához.
A nő azzal hívta fel a mentőket az esti órákban, hogy már 5 napja fáj a csuklója, azonban miután letették a telefont, a nő 18 percre rá ismételten felhívta a mentőket, ekkor már azonban azért telefonált, hogy közölje, panaszt fog tenni, amiért a mentők még mindig nem értek ki hozzá.
A mentésirányító a rögzített hanganyagok tanúsága szerint is végtelenül türelmesen kezelte a helyzetet, és hosszasan magyarázta el a nőnek, hogy jelenleg olyan esetek élveznek prioritást, melyek súlyosak és valóban sürgősek. A nő azonban hajthatatlan volt és közölte, hogy nem hajlandó elfogadni, hogy csuklófájdalma miatt nem rohannak hozzá a mentők.
A nő a felvétel alapján teljes mértékben felháborodott azon, hogy nem rohantak ki hozzá abban a pillanatban, majd megtette a panaszt, azonban ezt követően hirtelen már mégsem volt szüksége a mentők segítségére. A nő ezt követően pár órával később ismételten felhívta a mentőket, és a következőkkel egészítette ki korábbi kirohanását: