Még egy ok arra, amiért a Rockstar bőven ráér piacra dobni a GTA 6-ot
A közel nyolc éve aktív GTA Online-közösség a bizonyíték arra, hogy az amerikai játékfejlesztői stúdiónak nem kell tennie szinte semmit sem, hogy fenntartsa magát.
Az idei esztendő komoly várakozásokkal kezdődött, a Rockstar stúdió rajongói ugyanis abban bíztak, hogy végre megjelennek a GTA-sorozat következő epizódjával kapcsolatos szivárogtatások és trailerek.
Végül egyik sem következett be, még csak pletyka szintjén sem érkeztek infómorzsák, helyette a Rockstar a GTA Online-t célozta meg, és bejelentették, hogy továbbra is támogatni fogják a multiplayert, és rengeteg új skint, küldetést, autókat és miegymást pakolnak majd a game-be.
Tavaly a GTA 5 eladásaiból és a GTA Online mikrotranzakcióiból összesen 911 millió dolláros bevételre tett szert a Rockstar, ami azt jelenti, hogy minden egyes nap 2,5 millió dollárt kerestek a játékkal, ami egészen pontosan 1 733 dollár per napos teljesítménnyel egyenlő – írta a Game Rant magazin.
Mindez eléggé nyomós érv amellett, miért nem kell sietniük a GTA 6 piacra dobásával, hiszen rendkívül gyümölcsöző még mindig az a franchise, amit lassan nyolc éve folyamatosan csiszolgatnak.
Habár sokan már ki vannak éhezve egy teljesen új, nyitott világú single player gengszterkedésre, úgy tűnik, még hosszú éveket várniuk kell rá, mivel a Rockstar nem annyira nyitott irányukba.
Korábban belengették, hogy az idő előrehaladtával DLC-k keretében bővítik a GTA 5 alapsztoriját, pontosan úgy, mint ahogyan azt a GTA 4 esetében is tették, ebből végül nem lett semmi, mivel látták, hogy a multiplayer felé érdemes nyitni, prognózisuk pedig maradéktalanul beigazolódott.