Már tesztelik az új Facebook-dizájnt, mutatjuk, hogy fog majd kinézni
Talán senkit sem ér meglepetésként, hogy a vállalat dizájnrészlege a minimalista stílus irányába indult el.
Néhány évvel ezelőtt kezdett megjelenni egy trend, melynek keretében a különböző honlapok és alkalmazások az addigi túlbonyolított, túlszínezett, nem teljesen átgondolt felületeket elkezdték leegyszerűsíteni.
A folyamat még jelenleg is zajlik, egyik élharcosa épp a Google, amely az utóbbi években szinte minden szolgáltatásának felületét egyszerűbbé, letisztultabbá és átláthatóbbá alakította.
A fentiek fényében nem meglepő, hogy a Facebook is a változtatás mellett döntött, hiszen a legnépszerűbb közösségi oldal mindennek nevezhető jelen pillanatban csak átláthatónak nem. Túl sok az egymáshoz közel lévő szöveges tartalom, túl sok információ található egy lapon, így a felhasználók nem tudnak teljes egészében csak az őket érdeklő tartalomra koncentrálni.
Hamarosan azonban megváltozik a helyzet, hiszen az Engadget értesülése és a mellékelt fotók alapján a Facebook megkezdte a felület áttervezését. Az új dizájn egyelőre csak néhány felhasználó számára érhető el, akiktől azt kéri a közösségi oldal, hogy válaszaikkal segítség a fejlesztés.
Úgy tudni, az új dizájnt idén tavasszal már mindenki megkapja, a CNet információi szerint a 2019-es év egyik kihagyhatatlan funkciójává váló sötét mód is bekerül a képletbe.