Egyre több magyar áll át az online élelmiszer-vásárlásra
De a saját márkás termékek is kelendőbbek, emellett az is kiderült, hogy az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 ezer forint a Kiflinél.
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, ugyanis a 2023 januárjában mért adat 31%-kal magasabb volt a tavalyi év azonos időszakában mérthez képest, s a 2021. évi üzleti évben 24,6 milliárd forint nettó árbevételt értek el.
Gabriel Makki ügyvezető igazgató elmondta, a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak, illetve szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek.
Elsősorban piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is, ugyanis Szalma Rita kereskedelmi igazgató szerint a magyar piacon egyre nagyobb a kereslet az ilyen jellegű árucikkek iránt.
Ezért úgy döntöttek, ők is ebben az irányban fejlesztik a termékkínálatot, a beszerzési szakembereik pedig hosszas tesztelésekkel választják ki a legmegfelelőbb beszállítókat – derül ki a Napi.hu beszámolójából.
A 2019 végén indult Kifli a magyarországi online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője volt tavaly, illetve az is kiderült, hogy a cseh Rohlik cég magyar leányvállalata a hatodik legnagyobb e-kereskedelmi szereplő a GKID piackutató vállalat adatai alapján.