OTP: lakossági ügyfeleket érintő intézkedés lép életbe kedden
Az OTP Bank március 1-jétől kezdődően kivezeti a lakossági ügyfélkörben a Smartbank szolgáltatást.
Hétfőn működik utoljára a megszokott módon az OTP 2011-ben bevezetett mobilbanki applikációja, a Smartbank a lakossági ügyfelek számára. A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját – olvasható a bank sajtóközleményében.
A Smartbank helyét az új fejlesztésű OTP MobilBank veszi át, ami biztosítja a napi bankoláshoz és tranzakcióhoz szükséges legfontosabb funkciókat, és havidíjat sem számítanak fel a használatáért.
A lakossági SmartBank alkalmazás március 1. után is elérhető marad május végéig, viszont lakossági ügyfeleink számára csak az új internet- és mobilbank regisztráció funkció, valamint a szelfis számlanyitás lehetőség jelenik meg.
A lakossági ügyfelek keddtől nem érik el a számláikat a SmartBankban, nem tudják QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot. Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges, amíg az ügyfél ne regisztrál az új Mobilbankba – írták.