Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,53 Ft
Euró
392,15 Ft
Font
457,95 Ft
Bitcoin
63,894 $

Kötelező akciók: a Lidl az előírt 15% helyett jóval nagyobb kedvezményt biztosít

A Lidl számára továbbra is prioritás, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsa vásárlóinak az élelmiszerek körében.

Fotó: Unsplash
Belföld

Koós Alexandra

Szerkesztő

A Pénzcentrum a KSH legfrissebb adataira hivatkozva arról számolt be, miszerint 16,4%-kal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest, amely összességében egy hónap alatt 0,7%-os, élelmiszerek esetén 0,3%-os drágulást jelent. Ám ez nem jelenti azt, hogy mindenhol áremelkedésre kell számítani, párhuzamosan az akciós termékek köre is bővül a nagy élelmiszerláncoknál.

Mint írják, a múlt hónapban 16,4%-ra csökkent a magyar infláció mértéke, ami tavaly nyár óta nem látott szint, az elemzők mégis nagyobb csökkenésre számítottak, de az élelmiszerek és az üzemanyagok erőteljes áremelkedése ezt nem tette lehetővé: meglepetésre nem folytatódott ugyanis az élelmiszerek árcsökkenése, ismét 0,3%-os drágulást mértek ebben a szegmensben, így az infláció és a reálbérek visszaesése miatt még mindig csökkenési trend van a fogyasztásban. Soron kívül Ezt a férfit keresi a rendőrség a szentesi gyilkosság ügyében

A június 1-jétől életbe lépett kötelező akciók esetében a Lidl Magyarország úgy döntött, hogy az előírt 15% helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50% közötti kedvezményt biztosít a vásárlói számára. Érdemes megjegyezni, az élelmiszerlánc már év elejétől kezdve árcsökkentési programot indított, amelynek köszönhetően több mint 500 termék ára mérséklődött, így ma már egyes termékek akár 40%-kal olcsóbban is megvásárolhatóak.

Az üzletlánc az árstop kivezetését követően is folytatja árcsökkentési programját, így „Többet adunk” elnevezésű akciója keretében, egyes esetekben, akár 50%-os árcsökkentést is ad vásárlóinak. Mindez azután derült ki, hogy a portál megkereste a Lidl-t, ahonnan a következő válasz érkezett:

„A Lidl számára továbbra is prioritás, hogy a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsa vásárlóinak az élelmiszerek körében, és akciós árpolitikájának részeként a vállalat hétről-hétre újabb termékek árát mérsékli. Az árstop kivezetése után is fenntartja árcsökkentési programját, folyamatosan bővül az olcsóbban polcokra kerülő termékek köre. A vállalat a rendeletben előírt 15 százalékos kötelező akciók kereteit is kibővítette, és az előírt mértéknél jóval nagyobb kedvezményeket biztosít vásárlóinak. Mindez azért is fontos, mert – ahogyan az a forgalmi adatokból egyértelműen látszik – a vásárlók költései elsősorban élelmiszer-fókuszúak, és egyre kevesebbet költenek más árucikkekre”

– írták.