Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A kínai hatóságok korlátozzák a fiatalok online játékidejét

A Tencent technológiai óriás lassuló bevételnövekedésről számol be, mivel Peking szigorítja a szektorra vonatkozó szabályozást.

...svg content...Fotó: Unsplash/Fredrick Tendong
Külföld
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Tencent Holdings ígéretet tett arra, hogy együttműködik a kínai szabályozó hatóságokkal és az iparági partnerekkel az online játékok kiskorúak általi használatának irányítása érdekében, és közölte, hogy április-júniusi elektronikus játékbevétele 2019 óta a leglassabb ütemben nőtt, miközben Kína egyre szigorúbban ellenőrzi a technológiai ágazatot.

Martin Lau, a Tencent elnöke elmondta, hogy a szabályozók arra összpontosítanak, hogy korlátozzák azt az időt és pénzt, amit a kiskorúak az online játékokra fordítanak minden platformon, és hogy a vállalat proaktívan foglalkozik a kérdéssel. A Tencent, a kínai mobiljáték-piac meghatározó szereplője, profitálhat az ilyen lehetséges szabályokból, mivel a fogyasztók valószínűleg a korlátozottan rendelkezésre álló idejükkel a játékaihoz fognak áramlani. Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal

„Ha valóban megtaláljuk a módját annak, hogy szabályozzuk a különböző játékokban eltöltött teljes időt, az megoldaná a problémát. Gyakorlati szempontból ez valóban megvalósítható”

– mondta Lau egy szerdai konferenciahíváson.

A cég elmúlt negyedévi növekedését az elektronikus játékokból származó bevételek lassulása húzta le, amelyek 12 százalékkal nőttek az egy évvel korábbihoz képest, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 40 százalékos ugrással – írja a Wall Street Journal.

Ahogy Peking kiszélesíti ellenőrzését, a Tencent tovább korlátozta a kínai fiatalok játékidejét és költési korlátjait, és keményen fellépett a felnőtt fiókokkal visszaélő kiskorúak ellen. A vállalat közölte, hogy a kiskorúak az online játékokból származó bevételek kis százalékát teszik ki, a 16 év alatti játékosok a második negyedévben a bruttó játékbevételnek mindössze 2,6 százalékát tették ki Kínában.

„A kormány az internetes ipar hosszú távú, fenntartható fejlődését kívánja elősegíteni. Arra kell számítanunk, hogy a közeljövőben több szabályozás jön majd”

– közölték.