Kim Kardashian bikinis képétől megszólalni sem tudunk
Tökéletes példája annak, amikor egy világsztár egyetlen képével olyasvalamit tud generálni a közösségi médiában, mint csak kevesen.
A közösségi média szinte átjárja az életünket, olyannyira természetessé vált a használata, mintha csak levegőt vennénk. Sok millióan vannak, akik szinte az egész életüket ott töltik.
Vannak, akik csak figyelemre vágynak, míg mások mindent megtesznek azét, hogy abból éljenek. Ez távolról sem ilyen egyszerű, már csak amiatt sem, mert hatalmas a verseny odakint.
A világsztárok is versenyeznek a követőkért, ők sem dőlhetnek hátra, és időről időre meg kell újulniuk, mert hatalmas összegekről van szó, különösen, ha valakinek saját márkája is van a tulajdonában.
Tóth Andi más ligában versenyzett, Kinizsi Ottó szerint sem lehetett legyőzni
Nem minden a követőszám, az aktivitás mindig fontosabb, de Kim Kardashian esetében mindkettő megvan. Lassan 265 millió követőt számolhat az Instagram oldalán, miközben milliók like-olják a képeit.