Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Nagyot megy a K&H applikációja: 100 ezer jegy kelt el szeptember végéig

Elégedett lehet a K&H, mert a mutatók szerint rengetegen élnek a lehetőséggel, amikor tömegközlekedési jegyet szeretnének vásárolni.

...svg content...Fotó: Facebook/BKK - Budapesti Közlekedési Központ
Belföld

Szabó Kata

Szerkesztő

Újabb fontos állomáson vannak túl a K&H-sok. A pénzintézet mobilapplikációjában idén eladott tömegközlekedési jegyek száma szeptember végéig 100 ezer fölé nőtt, ami 45 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, tehát egyre népszerűbb ez a K&H+ funkció az appon belül. Az alkalmazást már több mint 83 ezren használják, ami 23 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi létszámnál.

A pénzintézet a jövőben újabb és újabb, mind banki, mind nem banki szolgáltatással bővíti az alkalmazásban elérhető választékot. Megy előre a digitális vonat a K&H-nál: a mobilbank K&H+ részében elérhető közlekedésijegy-vásárlás maga mögött tudja az újabb mérföldkövet. Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal

100 ezer és 220 ezer felett

A K&H+-ban idén eladott virtuális tömegközlekedési jegyek száma szeptember végére meghaladta a 100 ezret. A múlt év azonos időszakához képest ez jelentős, 45 százalékos növekedést jelent. A 2020 őszén indult K&H+-ban eddig összesen 220 ezer közlekedési jegy kelt el 273 millió Ft forint értékben.

“A jelentős éves szintű növekedés egyrészt köszönhető annak, hogy az idén bővült a jegypaletta. A Budapesti Közlekedési Központ által 30 és 90 perces időalapú jegyei a tavaszi megjelenés után nem sokkal már elérhetőek voltak a sima jegyek mellett a K&H+-ban” – közölte Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, aki azt is elmondta, hogy a látványos bővülés magyarázható azzal is, hogy jelentősen nőtt a K&H+-t használók tábora. „Idén szeptember végén 83 ezer regisztrált használója volt az appnak, szemben az egy évvel korábbi 68 ezerrel, azaz 23 százalékkal nőtt a számuk tizenkét hónap leforgása alatt.”

A K&H+ mellett a mobilbankon belül elérhet többi szolgáltatás népszerűsége is növekszik, egyre többen kötnek például kötelező felelősségbiztosítást az autójukra az alkalmazáson keresztül. “A jövőben maradunk ezen az úton” – mondta Árva András, utalva arra, hogy egyre szélesebb lesz a paletta, azaz bővülni fog az elérhető banki és nem banki szolgáltatások választéka.

A cél egy digitális alapokra épülő, mobilról elérhető teljes pénzügyi ökoszisztéma kialakítása: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hosszabb távon minél több banki és nem banki szolgáltatás legyen elérhető az applikáción keresztül.