Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Kedvezményekkel csábítja a McDonald’s a takarékos vásárlókat

Kedvezményekkel csábítja a McDonald’s a takarékos vásárlókat

Kedvezményekkel csábítja a McDonald’s a takarékos vásárlókat
Shutterstock

Hat év kihagyás után ismét elérhetők lesznek a McDonald’s ikonikus Extra Value Meal menüi az Egyesült Államokban.

A gyorsétteremlánc kedden jelentette be, hogy a 2019 óta hiányzó menükategóriát újra bevezetik, kifejezetten az árérzékeny fogyasztók megnyerése érdekében. A vállalat közlése szerint nyolcféle menü lesz elérhető reggelire, ebédre és vacsorára, aminek ára 15%-kal alacsonyabb lesz, mintha az ételeket és italokat külön vásárolnák meg.

A cikk a videó után folytatódik

A kínálatban szerepel a Sausage McMuffin with Egg, a Sausage Egg & Cheese McGriddle, az Egg McMuffin, a Bacon, Egg and Cheese Biscuit, a Big Mac, a 10 darabos Chicken McNuggets, bármely Quarter Pounder burger (eredeti, baconos vagy deluxe változatban), valamint bármely McCrispy szendvics (eredeti, deluxe vagy fűszeres deluxe).

A bevezetés első szakaszában a McDonald’s további kedvezményeket is kínál: a Sausage McMuffin with Egg menü 5 dollárért, a Big Mac menü pedig 8 dollárért lesz kapható, novemberben pedig újabb akciók érkeznek. Danielle Marasco, a McDonald’s egyik tulajdonosa és üzemeltetője hangsúlyozta: „Az Extra Value Meal menük visszahozása a vállalat és a franchise-partnerek közös elkötelezettségét tükrözi a mindennapokban is megfizethető árak biztosítása iránt. Együtt dolgozunk azon, hogy a vásárlóink által kedvelt menüelemek mindenki számára elérhetők maradjanak a közösségeinkben.” – idézi a Fox News.

A cég az elmúlt időszakban több lépést is tett annak érdekében, hogy erősítse ár-érték arányát és visszacsábítsa a költségtudatos vendégeket. 2025 januárjában indították el a „McValue” menükategóriát, amely a „Vásárolj egyet, adj hozzá még egyet 1 dollárért” ajánlatot kínálja a nap bármely étkezésére. Emellett applikáció-specifikus kedvezményekkel is ösztönzik a vásárlókat, például minden pénteken ingyenes közepes sült krumpli jár 1 dolláros vásárlás felett, vagy új felhasználóknak ingyenes McCrispy csirkeszendvics.

A McDonald’s 2024-ben igyekezett cáfolni azokat a híreket, amelyek szerint az inflációt meghaladó mértékben emelték volna az áraikat. Joe Erlinger, a McDonald’s USA elnöke akkor úgy fogalmazott: „Ez nem igaz”, hozzátéve, bár előfordulnak magas árú termékek, ezek kivételt jelentenek, nem pedig általános gyakorlatot.