6 órás késéssel indult el a Wizz Air egyik járata, de így is sok utas lemaradt a gépről
A gép 22:10-kor óriási üdvrivalgással és hatalmas tapssal elindult, de aki a 23:10-es indulásról tudott, az lemaradt.
Több órás késéssel, ám végül a beígértnél hamarabb elindult a Wizz Air Budapestről Lárnakára tartó járata hétfőn. Ez viszont azt is jelentette, hogy többen lemaradtak róla – erről egy utas számolt be az Utazómajomnak. Mint írják, két órával a járat indulása előtt az utasokat értesítették, hogy 16:15 helyett 17:45-kor indul a gép, de a check-in nem változik, mindenki érjen ki időben a repülőtérre.
Az utasokat be is szállították a gépbe 17:30 körül, de a járat nem indult el. 3 és fél óra várakozás után közölték, hogy az időjárási körülmények miatt mégsem szállnak fel, illetve lejár a személyzet munkaideje is, úgyhogy szálljon le mindenki. Közben az az információ is az utasok tudomására jutott, hogy leghamarabb 23:10-kor indul majd a gép.
A késésért elnézést kértek és 3000 Ft értékű kupont ajánlottak fel, amit bárki levásárolhatott a 21:00-kor bezáró éttermek egyikében (vagyis 13 percük volt felhasználni azokat). 21:30-kor azonban mindenféle előjel nélkül 21:50-re változtatták át a járat indulását, amit az utasok közül csak néhányan vettek észre, míg sokan mások épp komótosan falatoztak.
A portál szerint a gép 22:10-kor óriási üdvrivalgással és hatalmas tapssal elindult, de aki a 23:10-es indulásról tudott, az lemaradt. Egyébként sok hasonló eset történt az utóbbi időszakban, például hiába késett 19 órát a Wizz Air Rómából Budapestre tartó gépe, kiderült, hogy kártérítésben nem reménykedhetnek az utasok.
Míg ebben a cikkben arra tértünk ki, hogy hatósági ellenőrzést indított a kormányhivatal négy légitársaság (Ryanair, Wizz Air, Sun Express, Eurowings) ellen az utóbbi napokban tapasztalt jelentős járatkésések kapcsán. Amennyiben az ellenőrzés során jogsértésgyanúja merül fel, a szükséges eljárásokat a kormányhivatal megindítja az érintett légitársasággal szemben.