Az HBO Maxról Maxra való átállás nyomán 1,8 millió előfizető tűnt el
A ma már csak Max néven futó HBO Max a Discovery+ szolgáltatással történt összeolvadás nyomán közel 2 millió előfizetőt veszített.
A Deadline jelentése szerint az HBO Maxról Maxra való átállás miatt 1,8 millió előfizető mondta le előfizetését: a Maxnak most 95,8 millió előfizetője van, a WB Discovery streaming egységének bevételei pedig összességében 14 százalékkal növekedtek az előző évhez képest.
Most pedig úgy tűnik, hogy a vállalat már az év végére nyereséget termelhet a streamingből, noha eredetileg 2025-re tűzték ki ezt a célt. Érdemes azonban megjegyezni, hogy ez a siker inkább köszönhető annak, hogy jelentősen lefaragtak a kiadásokból, ráadásul az HBO egyes műsorai a Netflixen is elérhetőek.
Mint ismert, a WB Discovery az év elején jelentette be, hogy egybeolvad az HBO Max streamingplatformmal, melynek eredményeképpen az HBO Max összeolvadt a Discovery+ szolgáltatással. Csakhogy utóbbi még mindig elérhető külön is, ráadásul jóval megfizethetőbb áron, mint a Max.
A Max streaming-szolgáltatások egyesítésével azonban szélesebb lett a kínálat, hiszen az HBO-tartalmak mellett a Food Network, a TLC és a többi csatorna műsorai is streamelhetők.
Mint ismert, a Max májusi indulása nem volt zökkenőmentes, ám ezek a problémák azóta megoldásra kerültek, és mostanában olyan tartalmak fognak felkerülni a Max kínálatába, mint a Rémálom az Elm utcában-franchise, az Űrgolyhók, és a Csupasz pisztoly-trilógia.