Már hárommilliárd felhasználója van a Facebooknak, mégis bizonytalan a jövő
2015-ben még csak egymilliárd volt, pedig a Facebook már akkor is régi platformnak számított.
A Facebook él, nagyon is, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy átlépték a hárommilliárd felhasználót. Ugyanakkor a látogatói bázis „öregszik”, ez ellen pedig valamit ki kell találniuk Zuckerbergéknek.
A Facebook szemében egyértelműen a TikTok a legnagyobb szálka, a legnépszerűbb közösségi oldal ugyanis megállíthatatlanul szívja el a fiatal felhasználókat, miközben ontja a tartalmat. Mindeközben a „kék óriás” inkább a „boomerek” terepe lett.
Fárad a Facebook, de még megy előre
Persze ott van még az Instagram, ami a Meta-csoport utolsó kapaszkodója a fiatalabb korosztályokat tekintve, de a TikTokot a képmegosztóval sem lehet megközelíteni – írja az Al Jazeera.
A Facebook megmaradt, mint hasznos, de unalmas közösségi oldal, olyan trendekkel, melyek egyáltalán nem vonzzák a legifjabb netgenerációt. Habár a Messenger, mint oldalág, még mindig a legnépszerűbb csevegőalternatíva.
Ma már nem a Facebook a közösségi média fellegvára, legfeljebb az alapköve, melynek a mobiltelefonok forradalma adta meg azt a lökést, ami még ma is tolja előre, még ha már nem is olyan intenzitással.