Fény derült a Halo Infinite megjelenési dátumára

not image

Kulcsár Péter

2020. december 10. - 00:24

Végre kiderült, pontosan mikor számíthatunk arra, hogy kipróbálhassuk a 343 Industries stúdió gondozásában fejlesztett FPS-széria következő részét.

Végre kiderült, pontosan mikor számíthatunk arra, hogy kipróbálhassuk a 343 Industries stúdió gondozásában fejlesztett FPS-széria következő részét.

Habár a Microsoft azt tervezte, hogy a következő generációs Series X és Series S konzolokat a Halo Infinite indulásával együtt dobja majd piacra, ez végül nem valósulhatott meg, ugyanis a fejlesztők nem tudtak időben elkészülni a game-mel.

A játékból a nyári online konferenciák során láthattunk egy igencsak ellentmondásos ízelítőt, amelyből kitűnt, hogy grafikai és gameplay szempontból még csak közelében sincs a Halo Infinite ahhoz, hogy megjelenjen.

A redmondi cég később meg is erősítette a 343 Industries-zal egyetemben, hogy a legendás FPS-sorozat következő epizódját 2021-re csúsztatták. Arról nem szólt a fáma, pontosan mikor érkezhet majd a game, a stúdió legújabb frissítéséből azonban megtudhattuk, még jó ideig várnunk kell arra, hogy megkezdhessük kalandjainkat Master Chieffel.

A 343 Industries programozója, Joseph Staten a cég legutóbbi jelentésében arról beszélt, hogy a Halo Infinite előreláthatólag csak 2021 őszén válhat elérhetővé, ami óriási csalódásként értékelhető, hiszen ebben az esetben egy éves csúszásról beszélhetünk:

“Akkor csatlakoztam a csapathoz, amikor a fejlesztők sorra kapták a negatív visszajelzéseket a júliusi demó kapcsán. A megbeszélések után arra a következtetésre jutottunk, hogy több idő szükséges ahhoz, hogy tökéletesítsük a játékot. Mindezek alapján elhatároztuk, hogy egy nagy őszi rohamot követően télen kicsit pihenünk, majd januárban megújult erővel belevetjük magunkat a munkába.”

A Halo Infinite-nek valóban komoly ráncfelvarráson kell még átesnie ahhoz, hogy vérbeli next-gen játéknak nevezhessük. Igaz, hogy a júliusi demó után az újonnan közzétett képernyőképek arról tanúskodnak, hogy a fejlesztők nem ülnek a babérjaikon, és folyamatosan csiszolnak a látványvilágon, viszont még így is rengeteg javítanivalójuk maradt.