Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Megdöbbent, milyen szendvicset kapott 2700 forintért a Ryanair-től a repülőn

Megdöbbent, milyen szendvicset kapott 2700 forintért a Ryanair-től a repülőn

Megdöbbent, milyen szendvicset kapott 2700 forintért a Ryanair-től a repülőn
Shutterstock/Illusztráció

A férfi szabályosan ledöbbent, mit tettek elé 2700 forintért a Ryanair járatán.

Egy ír utas, Declan Minogue a Ryanair egyik járatán tapasztalt kellemetlen élményéről számolt be, miután a fedélzeten vásárolt meleg sonkás-sajtos panini szerinte messze elmaradt az elvárásaitól. A 63 éves férfi feleségével, Claire Minogue-gal július 21-én tért vissza a portugáliai Faróból a dublini repülőtérre, egy hét pihenés után. Útközben megéhezett, ezért a légiutas-kísérőtől rendelte meg a 5,90 fontos (kb. 2700 forint) meleg sonkás-sajtos paninit.

A cikk a videó után folytatódik

A férfi azonban csalódottan nyilatkozott a tapasztaltakról: „Ez volt a valaha legrosszabb repülős étel. Óriási lehúzás volt. Megkaptam, kinyitottam, és nem hittem a szememnek, ezért lefotóztam. Két szelet sonka volt benne és a legkisebb darab sajt, a sajt pedig olyan volt, mint a vaj. Nem volt benne semmi tartalom. Megdöbbentem.”

Minogue a szendvicset „olyan valaminek” nevezte, „mint az Oliver Twistből”, hozzátéve: „Nem kérnél belőle többet. Nem volt jó íze. Nagyon ízetlen volt, de éhes voltam, így mit tehettem volna. Nem gondolná az ember, hogy el lehet rontani egy sonkás-sajtos szendvicset. Éhesen szálltam le, és a reptéren kellett ennem valamit.”

Bár tisztában van vele, hogy a Ryanair fapados légitársaság, úgy érzi, a szolgáltatás színvonalának ennél jobbnak kellene lennie: „Tudom, hogy ez egy fapados légitársaság, de jobb szolgáltatást várna az ember. Soha többé nem vennék semmit a Ryanair járatain. A színvonal katasztrófa.”

A közösségi médiában megosztott fotója és beszámolója vegyes reakciókat váltott ki: voltak, akik együttérzésüket fejezték ki, mások viszont azt tanácsolták, hogy a fedélzeti étel helyett vigyen magával saját szendvicset és italt. Egy hozzászóló így fogalmazott: „Soha ne vegyél ételt a fedélzeten. Vigyél magaddal sajátot és hideg italt. Sokkal jobb.”

Érdekesség, hogy bár Minogue rossz tapasztalatot szerzett, a Ryanair egy friss rangsorban jól szerepelt az ételminőségi értékelések között: a légitársaság a legalacsonyabb arányban kapott negatív visszajelzést a fedélzeti ételről, míg az ír Aer Lingus végzett az élen a legrosszabb értékelések tekintetében – jegyezte meg a cikkében a Mirror.