Elárulta az IKEA, milyen termékekért rohamozták meg őket
A legújabb kormányrendelet értelmében nem maradhatnak nyitva a bútorboltok a járványhelyzetre való tekintettel, melyet az egyszeri vásárlók egy utolsó nagy rohammal reagáltak le. Mint arról a hétvégén beszámoltunk, hosszú sorok alakultak ki egyes üzletekben, még az üzletlánc is jelezte, hogy egyszerre nem engedhetnek be mindenkit. A HVG beszámolója szerint egyébként a tavaly márciusi lezárásokhoz képest […]
A legújabb kormányrendelet értelmében nem maradhatnak nyitva a bútorboltok a járványhelyzetre való tekintettel, melyet az egyszeri vásárlók egy utolsó nagy rohammal reagáltak le. Mint arról a hétvégén beszámoltunk, hosszú sorok alakultak ki egyes üzletekben, még az üzletlánc is jelezte, hogy egyszerre nem engedhetnek be mindenkit.
A HVG beszámolója szerint egyébként a tavaly márciusi lezárásokhoz képest jóval kevesebben vásároltak a mostani hétvégén, még ha a képek nem is feltétlen erről árulkodtak. A hírportál utána akart járni, mi is volt a legkeresettebb termék, amire föl volt a nagy roham.
A hírportálnak nyilatkozó Münzner Tímea elmondása szerint a Besta tárolókhoz, illetve a Metod konyhabútorokhoz köthető lábak és kiegészítők példának okáért nagyon keresettek voltak. A legnépszerűbb termék viszont végül a Frakta táska, vagyis az ikonikus kék bevásárlószatyor volt, melyet az Utrusta konyhai sarokpánt, az Oftast étkészlet elemei, a Ryet led izzó és az Alkalisk elemek követtek.
Münzner is megerősítette, hogy nem voltak olyan sokan a tavaly tavaszhoz képest, a több áruháznál kialakult hosszú sorokat pedig elsősorban azzal lehet magyarázni, hogy egyrészt reggel többen próbáltak meg bejutni, másrészt pedig maga az IKEA döntött úgy, hogy korlátozzák a vásárlók számát.
Az áruházvezető-helyettes beszámolója szerint annak ellenére, hogy az idei év során kevesebb vásárló volt, a vásárlók fejenként nagyobb összegekben vásároltak, vagyis nagyobb volt az úgynevezett átlagos kosárérték.
Hozzátette, nemcsak a nagy roham, hanem a járvány egésze alatt megfigyelhető volt, hogy átalakultak a vásárlói szokások, jóval megnőtt az igény az otthoni munkavégzéshez és otthoni oktatáshoz köthető termékek, a tárolási és ételtárolási megoldások iránt.