A Diablo IV játékosai elég frusztráltak a hirtelen szerverleállások miatt
Nem maga a leállás a problémájuk, hanem az, hogy ezeket előzetesen nem jelentik be.
A Diablo IV játékosai egyre frusztráltabbak a véletlenszerű szerverleállások miatt, melyek figyelmeztetés nélkül történnek, és potenciálisan tönkretehetik a játékélményt, ráadásul megakasztják a játékmenetet is. Amióta debütált a cím, elsöprő sikert aratott, és a Blizzard történetének leggyorsabban fogyó játéka lett.
Noha sok játékos elégedetlen a szerverleállások miatt, az új cím indulása már most szöges ellentéte azoknak a nehézségeknek, melyekkel a Diablo III szembesült megjelenésekor. Csakhogy még ennek ellenére sem mondható tökéletesnek a Diablo IV indulása: miközben mind a kritikusok, mind a rajongók elismerően nyilatkoztak az új címről, van pár apróság, ami mindenkinek szemet szúrt.
A játékosok ugyanis összeállítottak egy listát a hiányzó funkciókról, hogy megpróbálják felhívni a Blizzard figyelmét arra, a jövőbeli frissítésekben érdemes foglalkozniuk ezekkel az apró, ám annál bosszantóbb hiányosságokkal. A Blizzard pedig most bebizonyította, nem fél gyakran frissíteni a játékot, ám úgy tűnik, sok játékosnak most ez szúrt szemet.
Az online rendszer miatt a Blizzard gyakran eszközöl javításokat és frissítéseket, bár ez a folyamat arra kényszeríti a szervereket, hogy egy meghatározott időre leálljanak. Fontos megjegyezni, hogy míg a stúdió jellemzően a közösségi médiában jelenti be ezeket a frissítéseket, a szerverleállás meglepetésként ér minden játékost, és kidobja őket a főmenübe.
Ennek okán pedig létrejött egy Diablo IV subreddit, melyben a játékosok felszólították a Blizzardot, hogy kövesse a World of Warcraft példáját, és adjon figyelmeztető üzenetet a szerverleállás előtt, hogy a játékosoknak legyen idejük befejezni, amit éppen csinálnak. A hozzászólások alapján pedig igen sok játékost frusztrál ez a probléma, és szemmel láthatóan támogatják az ötletet, mely segítene megelőzni, hogy elvesszen az elért előrehaladás a játékban.