Cinema City: még egy játszóház is nagyobb konkurencia, mint a streamingszolgáltatók
A cég igazgatója szerint a covid sem okozott nagyobb változásokat az üzemeltetésben, hiszen a blockbusterek továbbra is hozzák a várt számokat.
Buda Andrea, a Cinema City marketing és PR igazgatója szerint a cégnél ugyanazokat a termékeket árulják, mint korábban, bár már nem a decemberi árakon, ennek ellenére még most is a mozizás számít az egyik legolcsóbb szabadidős tevékenységnek.
Elmondása szerint a covid nem hozott nagyobb változásokat a mozik üzemeltetésében, egyedül az újranyitás elején volt megfigyelhető, hogy a közepes méretű filmek eltűntek, hiszen szűkösebb volt a kínálat, ám a blockbusterek továbbra is hozzák a megszokott nézőszámokat.
Elmagyarázta, hogy a streamingszolgáltatókat nem tekinti olyan nagy konkurenciának, hiszen a legnagyobb rendezők is állítják, hogy a filmjeiket nem laptop és telefon méretű képernyőkre, hanem mozivásznakra készítik – írta a Portfolio.
Az igazgató kiemelte, hogy sokkal nagyobb konkurencia számukra egy játszóház, színház, koncert, strand vagy éppen egy focimeccs, a legjobban várt blockbuster-filmekről pedig a Portfolio Checklist szerdai adásában értesülhetnek az érdeklődők.