Kiderült, mely termékek lesznek az idei Black Friday sztárjai
Az előző két évhez hasonlóan idén is a felújított Apple-termékek dominanciájára számítanak az okostelefonok körében a Black Friday kampányban.
Az előző két évhez hasonlóan idén is a felújított Apple-termékek dominanciájára számít a Rejoy.hu az okostelefonok körében a 2024. november 13-17. között zajló Black Friday kampányán. Míg a 45-55 éves hazai vásárlók körében az iPhone 12 alapmodell lesz a legnépszerűbb (a tavalyi iPhone 11-hez képest), a fiatalabb (25-35 éves), fejlettebb készülékekre vágyó ügyfelek pedig leginkább a zoomkamerával is felszerelt iPhone 13 Pro példányait keresik majd a Black Friday akcióban – részletezik.
De persze a legolcsóbb készülékekre vágyókra is gondoltak, így jelentős készletekkel készülnek az iPhone 8-ból is. Míg az androidos készülékek közül itthon a felújított Samsung készülékek a legnépszerűbbek, az idei fekete pénteki slágerként az ugyancsak zoomkamerával szerelt tavalyi és tavalyelőtti csúcsmodelleket, a Galaxy S22-t és az S23-at várja a cég. Mivel pedig a Rejoynál egy felújított M1-es MacBook Air ára a Black Friday alatt egy belépő szintű windowsos gépéhez közelít majd, ez sokakat sarkallhat a Macre való átállásra – írja a Pénzcentrum.
Az előrejelzések alapján a 2020-as és 2021-es években kiadott, tehát a nyolcadik és kilencedik generációs iPadek lesznek a legkeresettebbek, mivel ezek kínálják a legjobb ár-érték arányt, és a legfrissebb szoftvert is futtatják. Továbbá arra is fény derült, hogy az Apple Watchok közül az ügyfelek általában a tavalyi Series 9 modelleket keresik, de a Black Friday alatt ezen kívül a korábbi, Series 6-os modell lehet a titkos befutó: ugyanis hatvanezer forintos áráért olyan jelentős extrákat kínál, mint a véroxigénszint-érzékelő vagy az EKG app támogatása.
Az Apple Watch Series 4-es és annál újabb modellei pedig esésészlelő funkciót is kínálnak: ez a futurisztikus biztonsági funkció felújított Apple Watch és felújított iPhone vásárlása esetén már százezer forint alatti büdzséből elérhető – jegyzik meg a cikkben. Míg a MediaMarkt saját márkás termékekkel is készül az idei Black Friday-re. A cég ügyvezetője szerint 2024-ben is készülnek akciókkal, de nem egy péntekre fókuszálnak, ehelyett egész hónapban remek ajánlatokra lehet számítani. Hozzáfűzte: az egyik érdekes slágertermék a szárítógép, amely iránt ebben az időszakban különösen nagy a kereslet.