Lecsaptak az árkedvezményekre az USA-ban, rekordot döntve ezzel a kiskereskedelemben.
Már javában pörög a Black Friday Magyarországon, sőt, a legtöbb helyen már a hét elején elkezdődött az akció: sokan ilyenkor szerzik be a karácsonyi ajándékokat, ám a GVH óvatosságra inti a vásárlókat.
Reggel hét és nyolc óra között mintegy 85 ezer rendelést adtak le a vásárlók, ráadásul több mint 2,2 milliárd forint értékben.
A szakértő szerint az áremelkedés mellett áruhiány is felütheti a fejét, ezért az ajándékok tekintetében érdemes lehet előre tervezni.
A friss reprezentatív Black Friday kutatásból kiderült, egy átlagos magyar fogyasztó várhatóan 41 ezer forintot költ majd a fekete pénteki akciók során, ez 20%-os növekedést jelent a 2021-es, 34 ezer forintos tervekhez képest.
A két webáruház november 19-i Black Fridayének keretében a magyarok 10,13 milliárd forint értékben költöttek.
Habár hivatalosan a fekete pénteki leárazásoknak november 26-án kellene elkezdődniük, a webáruházak és üzletek többsége már ezen a héten nekilátott az akciónak.
A koronavírus-járvány miatt megváltoztak vásárlási szokásaink, az akciós árakat azonban még mindig kedvelik a magyarok. Míg a tengerentúlon akár 70-80 százalékos kedvezménnyel vásárolhatunk a kijelölt napon, Magyarországon kisebb akciókkal, de jóformán egész novemberben vásárolhatunk.
Izgalmas lehetőséget biztosít idén az ünnepek előtt a Vatera az eladóinak és vevőinek: az online piactér november 26-án tartja meg első Black Friday-akcióját, melynek keretében használt termékekhez juthatnak hozzá a vásárlók jelentős kedvezményekkel.
A népszerű áruházban beindult az online Black Friday akció, melynek keretében rengeteg elektronikai cikket értékesítettek.
A két cég összeolvadása után közös Black Friday akciókkal várják vásárlóikat, november 19-én.