Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Beelőzte a YouTube a Netflixet az amerikai fiatalok körében

A korábban piacvezető Netflix népszerűsége némileg megcsappant.

...svg content...Fotó: unsplash
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő

A Piper Sandler által, a Z generáció körében végzett felmérés szerint a videós tartalmakat tekintve a YouTube a legnépszerűbbb a 15-16 évesek között – számolt be róla a Cybernews.

Közel tízezer fiatalt kérdeztek meg a kutatás során, melyből kiderült, hogy a Netflix népszerűsége két százalékpontot csökkent, míg a YouTube egy százalékpontot nőtt, utóbbi 29,1%-ot kapott, míg a Netflix 28,7%-on állt. A harmadik pozíciót a Hulu kaparintotta meg. Soron kívül Szentkirályi Alexandra szerint vállalhatatlan, amit Karácsony Gergely művel

A felmérés arra is kitért, hogy a tinik többségének kedvenc ruházati márkája a Nike, a legkedveltebb közösségi oldal pedig a TikTok. Az amerikai tizenévesek az iPhone-t jobban kedvelik, mint bármilyen androidos okostelefont (87%-uknak van iPhone-ja) – közölték.

31% rendelkezik VR-eszközzel, szemben a tavaszi 29%-kal. A tinédzserek az Apple Payt használják a legtöbbet, és legszívesebben az Amazonon vásárolnak. 70%-uk az elmúlt hat hónapban a Spotify-t használta zenehallgatásra.

További érdekesség, hogy a kutatás kimutatta a fiatalok lassuló költekezési tendenciáját, mint ahogy azt is, hogy társadalmi kérdésekben leginkább az infláció és a környezetvédelem érte el az ingerküszöbüket.

Magyar Péter: „Egyre több önjelölt szereplő próbál együtt úszni az áradó TISZA-val”

Magyar Péter egy friss közösségi médiás bejegyzésében osztott meg érdekes fejleményeket a közelmúltból.