Apple vezető: a Chromebookot használó gyerekek nem lesznek sikeresek
Phil Schiller, az Apple marketing részlegének vezetője szerint, ha azt szeretnénk, hogy gyerekünk sikeres legyen, Chromebookok helyett iPad-eket kellene használni az osztálytermekben
A cupertinói vállalt szakembere szerint az Apple terméke sokkal nagyobb érdeklődést váltana ki a gyerekekből, ezáltal az azok iránti elköteleződés is nőne, ami végső soron a gyerekek hasznára válna. Schiller szerint az osztálytermek technológiai felszereltségének arra kellene inspirálnia a gyerekeket, hogy hatékonyabbak legyen, ehhez pedig véleménye szerint az iPad a legjobb eszköz, hiszen a Chromebookok nem alkalmasak arra, hogy hosszabb távon lekössék a figyelmet.
„A Chromebookok csak és kizárólag azért kerültek be az osztálytermekbe, mert olcsók, de őszintén szólva ezek az eszközök csak arra jók, hogy leteszteljük, mennyire érdekli a gyerekeket a technológia. Ha ez minden, amit szeretnél, hogy a gyereked csináljon, akkor egy olcsó notebook is megteszi, ám azt használva nem lesznek túl sikeresek.”
Őszintén szólva az ember kicsivel talán többet várna egy ekkora technológiai vállalat marketing-szakemberétől, mert az, hogy állítása szerint csak az ő eszközeikkel lehetnek sikeresek az iskoláskorú gyerekek, nem épp a legjobb módja annak, hogy belopják magukat az emberek szívébe.