Otthoni javítás után is érvényes marad az Apple termékeire a hivatalos szervizelés
Egy kiszivárgott, belsős dokumentum szerint a cupertinói techóriás lehetővé teheti az iPhone- és Mac-ügyfelek számára, hogy javítást követően is megvásárolják az AppleCare-t.
A legtöbb országban az Apple általában 60 napot ad az ügyfeleknek arra, hogy megvásárolják az AppleCare+ szolgáltatást a Mac, iPad vagy iPhone eszközük védelmére.
A kiszivárgott dokumentum szerint azok az ügyfelek, akik kevesebb mint egy éve rendelkeznek iPhone-jukkal, és nemrég javíttatták meg az okostelefont az Apple-nél vagy egy hitelesített szerviznél, jogosultak lesznek arra, hogy Apple Care+-t vásároljanak készülékükre – írta a MacRumors portál.
Természetesen ehhez az kell, hogy az ügyfél kifizesse a javítás vagy csere garancián kívüli árát. Az Egyesült Államokban például egy iPhone 13 Pro Max képernyőcseréjének javítási költsége 329 dollár, míg minden egyéb szerviz 599 dollárba kerül. Az AppleCare+ szolgáltatással a képernyő vagy a hátsó üveg javítása mindössze 29 dollárt kóstál, míg az egyéb sérülések kijavításáért 99 dollárt kérnek el.
Az új lépés várhatóan hozzájárul az Apple bevételeinek növeléséhez, mivel a vállalat jelenleg óriási keresletet tapasztal a készülékek iránt, bár az is igaz, hogy a cupertinóiak a globális chiphiány miatt képtelenek teljesíteni a megrendeléseket.