Új vásárlási módot tesztel az Aldi, ez a lényege
Az Aldi új fizetési rendszert vezetett be egyik, pénztár nélküli üzletében, amely 10 fontos előengedélyezést kér a vásárlóktól belépés előtt. A változtatás célja a vásárlási folyamat optimalizálása, ám a fennmaradó összeg visszatérítése napokba is telhet.
Az Aldi nemrégiben frissítette mobilalkalmazását, amely most már egy „QR-kódot kap” gombot tartalmaz, amelynek megnyomásakor 10 font előleget vonnak le a regisztrált fizetési kártyáról. Ezt az összeget a vásárlás végösszegéből levonják, ám ha a vásárlás értéke nem éri el a 10 fontot, a vásárlóknak akár napokig is várniuk kell a fennmaradó összeg visszatérítésére.
Ez pedig többek számára kellemetlenséget okozhat. A Portfolio a Grocery Gazette-re hivatkozva azt írja: a Greenwich-i üzlet, amely 2022 januárjában nyitott meg, lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a termékek beolvasása vagy pénztárnál történő fizetés nélkül vásároljanak.
A bolt fejlett kamerarendszerrel van felszerelve, amely érzékeli a kiválasztott termékeket, a vásárlás végén pedig az alkalmazás automatikusan kiszámítja és levonja a megfelelő összeget. Míg azon vásárlóknak, akik nem az alkalmazást, hanem érintésmentes kártyás fizetést használnak a belépéshez, az összeget zárolják.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy a kölni bíróság megtiltotta az Aldi áruházláncnak a Törökországban gyártott édességek „dubaji csokoládéként” való forgalmazását, ezzel precedenst teremtve a népszerű édességek eredetvédelmében. Míg ebben a cikkben arra tértünk ki, hogy decemberben nyitotta meg kapuit Budapest legnagyobb Aldi üzlete.