Spórolással szoktatná hozzá a vásárlókat az inflációhoz az Aldi
A brit Aldi legújabb felméréséből kiderült, 45 százaléka megszokásból mindig ugyanabba a boltba megy, és mindössze 24 százalékuk nézi meg, hol olcsóbbak a termékek.
A brit Aldi az országban egyre súlyosbodó inflációval kívánja felvenni a harcot. A boltlánc az intelligenciatesztjeiről híres nemzetközi szervezet, a Mensa segítségével egy olyan online tesztet hozott létre, amely megmutatja, hogy a vásárlók mennyire jók a költségvetés-tervezésben és mennyire veszik észre a jó ajánlatokat – olvasható a Napi.hu beszámolójában.
A kérdőív 10 kérdést tartalmaz, amelyek abban segítik a vásárlókat, hogy jobban megértség a költési szokásaikat, ezáltal spórolni tudnak a termékekkel.
A próbaidőszak során mindössze a résztvevők negyede ért el 80 százalékot a teszten, ez jelentené azt, hogy valaki átment.
Az új módszer révén akár évi 600 fontot is megspórolhatnak, ami körülbelül 250 ezer forintot jelent, így rengeteg pénzt takaríthatnak meg a tudatos vásárlással.