Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Merészet lépett az Aldi Németországban – akár két hét múlva is elég kifizetni a számlát

Az Aldi egészen egyedülálló rendszer mellett tette le voksát, így a nem élelmiszeripari termékekért ezentúl elegendő akár a vásárlást követő második héten fizetniük a vásárlóknak.

...svg content...Fotó: Flickr/JeepersMedia
Külföld
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A boltlánc a halasztott fizetési megoldásokat kínáló Klarna svéd fintech céggel kötött együttműködési megállapodás keretében hozta létre a rendszert, mellyel a nem élelmiszeripari termékek esetében kínál későbbi fizetési lehetőséget vásárlóinak.

A német vásárlók mostantól bármit megvásárolhatnak az Aldi online kínálatából, amely a kerti bútoroktól kezdve az okostelefonokon át az otthoni koronavírus-tesztekig mindent tartalmaz, később pedig a Klarna kamatmentes hitelévével fizethetnek. Soron kívül A havazás megbénította a vasúti közlekedést – masszív késések és kimaradó járatok

A pénztárnál a vásárlók a „Klarna számla” fizetési mód kiválasztásával jelezhetik halasztott fizetési szándékukat, és ha a Klarna ezt jóváhagyja, akkor egy e-mailt kapnak, amelyben értesítik őket, hogy 14 napjuk van a számla banki átutalással történő kiegyenlítésére.

Azok a vásárlók, akik már rendelkeznek a Klarna alkalmazással, szintén a Klarna alkalmazáson keresztül fizethetik ki a számlájukat. A Charged Retail azt írja az Aldi azt is lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy bármikor szüneteltessék a fizetést, ha vissza szeretnének küldeni egy terméket, így a számla esedékessége a visszaküldés feldolgozásáig halasztódik.

A svédországi székhelyű Klarna több mint 2300 kiskereskedővel működik együtt az Egyesült Királyságban, de eddig főként a divat-, háztartási és szépségápolási márkákra összpontosított. Mindez jelentős lépést jelent a fintech számára az élelmiszeripari szektorba, amelynek népszerűsége az elmúlt két évben robbanásszerűen megnőtt, amihez hozzájárult az online vásárlás erőteljes növekedése is a világjárvány idején.