Idén kevesebb csokimikulás fogyhat
Úgy tűnik, hogy az édességek területén is lesz visszaesés, ráadásul nem is kicsi, amiről az RTL Klub híradójában számoltak be.
Úgy tűnik, hogy az édességek területén is lesz visszaesés, ráadásul nem is kicsi, amiről az RTL Klub híradójában számoltak be.
Hamarosan itt vannak az ünnepek, de a koronavírus mindent felborított, és közben az emberek szokásai átalakultak. A kutatások szerint már nagyon megnézzük, hogy mire költjük a pénzünket, de nemcsak emiatt fogyhat kevesebb termék.
Vannak, akik egyszerűen nem tehetik meg azt, hogy drágább termékeket vásárolnak maguknak, így kénytelenek beérni az olcsóbb édességekkel, ami igaz a csokimikulásokra, valamint a szaloncukrokra is.
Noha ez az időszak jelenti a legnagyobb bevételt, akár 10%-os is lehet a visszaesés. Az RTL Klub megtudta, a Magyar Édességgyártók Szövetsége nem számít akkora forgalomra, mint tavaly. A karácsony az édességpiac csúcsszezonja, ugyanakkor ez csak részben van így.
A visszaeséshez hozzáadódik az is, hogy a vírus miatt az adventi vásárok megszűntek. Intődy Gábor, az Édességgyártók Szövetségének főtitkára elmondta, hogy a gyártók és a kereskedők óvatosan készülnek erre a szezonra.
Szlávik állítja, nem kell félni az oltásoktól, és sokkal kevesebb a kétkedő
Húsvétkor például nagy sokkot kapott az édességpiac, csokinyulak tömegei maradtak a boltok polcain. Ezt elkerülvén az idei ünnepi szezonban kevesebbet rendelnek a felvásárlók, a gyártók pedig csak annyit készítenek, amennyi biztosan nem marad rajtuk. A karácsonyi édességszezon forgalma közel 10 milliárd forint.