Rejtett hibákat fedeztek fel a Nyugati pályaudvar tetőszerkezetében
Idén májusban kezdődtek el a Nyugati pályaudvar tetőszerkezetének felújítási munkálatai, most azonban rejtett hibákat fedeztek fel a pályaudvar szerkezetében – tette közzé Facebook-oldalán Magyarország Kormánya.
Idén májusban kezdődtek el a Nyugati pályaudvar tetőszerkezetének felújítási munkálatai, most azonban rejtett hibákat fedeztek fel a pályaudvar szerkezetében – tette közzé Facebook-oldalán Magyarország Kormánya.
A Nyugati pályaudvar Budapest egyik legrégebbi vasúti pályaudvara, melyet 1877-ben nyitottak meg az utazni vágyók számára. Az épületet a később az Eiffel-torony miatt világhírűvé vált Gustave Eiffel cége tervezte meg. A pályaudvaron egyébként a mostanihoz hasonló volumenű rekonstrukcióra legutóbb 1977 és 1979 között került sor, így épp időszerű volt az épület felújítása.
A májusban elkezdődött felújítási munkálatok során sor kerül a pályaudvar tetőszerkezetének javítására, a vágánycsarnok felsővezeték hálózatának korszerűsítésére, illetve az utastájékoztató rendszer modernizálására.
Májusban kezdődött a Nyugati pályaudvar tetőszerkezetének felújítása, megújul a vágánycsarnok felsővezeték hálózata és…
Közzétette: Magyarország Kormánya – 2020. november 22., vasárnap
A minap közzétett Facebook-bejegyzés viszont nem túl jó hírekkel szolgál, Magyarország Kormánya ugyanis azt írja, hogy az évi 18 millió utast kiszolgáló, negyven éve átfogó felújítási munkálatokra szoruló pályaudvar rekonstrukciója közben rejtett hibákat véltek felfedezni az épületben, így a csarnok átadása a tervezett decemberi időpont helyett megközelítőleg jövő nyár végére csúszik majd.