Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
364,78 Ft
Euró
390,31 Ft
Font
456,30 Ft
Bitcoin
61,327 $

Úgy tűnik, véget érnek a Halálos iramban és Vin Diesel nagy kalandjai

A legfrissebb jelentések szerint a Halálos iramban filmsorozatnak meg vannak számlálva a napjai Hollywoodban, és már nincs sok rész hátra.

Cool

A T-800-as

Szerkesztő

A legfrissebb jelentések szerint a Halálos iramban filmsorozatnak meg vannak számlálva a napjai Hollywoodban, és már nincs sok rész hátra.

A hírről a Deadline számolt be, mondván, hogy az Universal Pictures tervei szerint két utolsó epizóddal zárja le a maratoni filmsorozatot,, mely jelenleg a 9. résznél tart. Tehát nem a 10. epizód lenne az utolsó, hanem a 11. Soron kívül Olajat talált a Mol Tura közelében

Már egy ideje pletykálnak erről, miközben közel 20 év telik el azóta, hogy az első rész megjelent, majd nem sokkal később egy óriási őrületet indított be. Justin Lin már az F9 utómunkálatain dolgozik, és egyúttal a két lezáró rész rendezéséről tárgyal.

Paul Walker halálával sokat veszített a széria, ami azonban még mindig óriási számokat produkál a mozikban. Várhatóan a 9. rész sem fog rosszul teljesíteni, bár nagy kérdés, hogy a koronavírus miatt ez az összeg mennyiben térhet el a várttól.

Időközben nagy sztárok csatlakoztak a Halálos iram családjához, így többek között Charlize Theron is megjelent, de ott van John Cena, aki az új kalandokban fog részt venni. Nem mellesleg Dwayne Johnson és Jason Statham ugyancsak növelte a sorozat hírnevét, akik külön filmet is kaptak.

Újabb rossz hír a Halálos iramban 9. része körül

A nyolc film és a spinoff eddig összesen körülbelül 5.7 milliárd dolláros bevételt hozott, és várhatóan az új részek is jelentős mértékben növelni fogják ezt a hatalmas összeget. Valószínűleg a nagy finálé során Walker előtt is emléket fognak állítani, aki egy tragikus autóbalesetben vesztette életét.

Nagy Márton az üzemanyagár-csökkenésről: megértette mindenki, mit szeretne a kormány

A nemzetgazdasági miniszter szerint nagyon közel vagyunk ahhoz, hogy az üzemanyagárak visszakerüljenek a referenciaszinthez. Egyúttal megfontolandónak tartja, hogy a régiós átlagár helyett csak a szomszédos országokat vegyék alapul.