Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Egy nő trükkje, amivel egy hét alatt eladta a ruhatára felét a Vinteden

Egy nő trükkje, amivel egy hét alatt eladta a ruhatára felét a Vinteden

Egy nő trükkje, amivel egy hét alatt eladta a ruhatára felét a Vinteden
Shutterstock/Illusztráció

Egy manchesteri nő, Bekah, TikTokon osztotta meg, hogyan sikerült mindössze egy hét alatt eladnia ruhatára felét a Vinted nevű használt ruhás alkalmazáson keresztül.

A közzétett videó nemcsak vírusként terjedt – több mint 69 ezer megtekintést és 3300 kedvelést gyűjtött –, hanem praktikus tanácsokat is adott azoknak, akik gyorsan és hatékonyan szeretnének eladni ruhákat online. Bekah a videóban így fogalmazott: „Eladtam a ruhatáram felét a Vinteden.”

A cikk a videó után folytatódik

A legtöbb tanács az eladási fotók készítésére vonatkozott, és cáfolta azt a gyakori vélekedést, hogy a ruhákat viselve kell fotózni ahhoz, hogy elkeljenek. „Ugyanannyi dolgot adtam el úgy is, hogy csak vállfára tettem őket – ráadásul így sokkal gyorsabban tudok listázni” – idézte a nőt a The Sun a cikkében.

Bekah szerint az első lépés, hogy világos, egyszínű háttér előtt készüljenek a képek, ahol a vállfát könnyen fel lehet akasztani. Emellett javasolta a telefonlámpa használatát, hogy ne legyenek árnyékok, és a ruhadarab színe élethűen jelenjen meg.

A legfontosabb technikai tippje azonban a kamera beállításaira vonatkozott: „Szerintem ez a legfontosabb. Át kell állítani a képarányt négyzetesre, így a borítókép automatikusan jól fog kinézni.” Ez a beállítás különösen fontos a Vinted felületén, ahol az első kép alapján döntenek a vásárlók.

Bekah azt is kiemelte, legalább öt fotót érdemes feltölteni egy ruhadarabról: „Szoktam közeliket készíteni, fotózom a címkét, ilyeneket.” A részletes képek mellett a leírás is kulcsfontosságú – de nem mondatokban, hanem kulcsszavakban érdemes gondolkodni. „Nem kell mondatokat írni, inkább kulcsszavakra koncentrálj, mint vintage, esküvői ruha, vagy ami épp illik az adott darabra.”

A videó gyorsan népszerűvé vált, és sok felhasználó jelezte, hogy Bekah módszere valóban segített nekik az eladások növelésében. A Vinted egyre több felhasználót vonz, különösen azok körében, akik fenntartható módon szeretnének vásárolni vagy pénzt keresni a megunt ruháikból.