Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Olyasmi történhet a ChatGPT-vel, ami eddig tabunak számított

Olyasmi történhet a ChatGPT-vel, ami eddig tabunak számított

Olyasmi történhet a ChatGPT-vel, ami eddig tabunak számított
Fotó: unsplash | illusztráció

A vezérigazgató már rábólintott pedig korábban hallani sem akart erről.

A ChatGPT-nek bár van extra funkciókat biztosító fizetős változata, az ingyenesen eddig még nem találkozhattunk reklámokkal. Hamarosan azonban ez megváltozhat, hiába volt tabutéma Sam Altman szemében.

A cikk a videó után folytatódik

Az OpenAI vezérigazgatója a cég hivatalos podcastjának első adásában meglepő módon nyilatkozott a reklámokról, holott korábban úgy vélekedett, hogy csak a legvégső esetben árasztják el hirdetésekkel a felületet.

Egy 2024-es interjúhoz képest ugyanakkor nagy fordulatot vett a véleménye, annak ellenére is, hogy a felhasználók élesen ellenzik a reklámokat. Az OpenAI célkitűzéseihez azonban több bevétel kell.

A cég 2025 végére 4 milliárdos bevétellel számol, 2029-re viszont már 125 milliárd dolláros éves bevételt céloz meg. A ChatGPT 2023-ig teljesen ingyenes volt, ekkor jelent meg a fizetős Plus csomag havi 20 dolláros díjjal.

Azóta több előfizetési szint, így a ChatGPT Team és Enterprise is elérhető, összesen 10 millió előfizetővel és további egymillió üzleti felhasználóval – emlékeztet a Cybernews.