Kiderült, milyen termékekre ugranak az emberek a Black Friday alatt
Az Euronics szaküzletlánc közel egy hónapos kedvezményes időszakot hirdetett, amelynek keretében több ezer termék árát csökkentették, különös tekintettel a vásárlók által legkeresettebb árucikkekre.
Az Euronics idén új megközelítést alkalmazott a Black Friday kampányához, amelynek csúcspontja november 15-én várható. A vállalat a vásárlói igények pontosabb felmérése érdekében kívánságlista funkciót vezetett be, amely rendkívül népszerűnek bizonyult, ugyanis két hét alatt annyi felhasználó élt vele, mint korábban négy hónap alatt.
„A legtöbben tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöl töltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé” – nyilatkozta Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere a Vg írása szerint.
A kívánságlistákon szereplő további népszerű termékek között megtalálható az alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény, a laptop, a kézi porszívó, a beépíthető sütő, valamint az airfryer is. A kedvezmények mértékét jól szemlélteti, hogy a több mint 300 féle televízió készülék közül közel 200 modell esetében csökkentették az árakat.
Az akció során a webáruház teljes, több mint 25 ezres termékpalettájának mintegy 20 százaléka érhető el kedvezményes áron, míg a kívánságlistára felkerült termékek esetében minden harmadik termék árát csökkentették.
A vállalat kommunikációja szerint a Black November, a Black Friday és a karácsonyi időszak során kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a vásárlókat a minőségi, tartós termékek választása felé orientálják, egyúttal a tudatos vásárlói magatartást ösztönözzék.